Skip to main content

Euroleague: «Ανακριβή τα δεδομένα για τις προβολές στα social media και έρευνα για την μη εξουσιοδοτημένη αποκάλυψη τους»

Η έρευνα της Euroleague, αναφορικά με τις προβολές των social media των 18 ομάδων της διοργάνωσης, προκάλεσε… έντονο ντόρο, μετά και την αντίδραση του Ολυμπιακού, που έκανε λόγο για ανακριβή στοιχεία.

Έτσι, με ενημέρωση της, το απόγευμα της Τετάρτης, η Euroleague, αφού κάνει λόγο για ανακρίβειες λόγω ασυνέπειας στα σχετικά δεδομένα, στην συνέχεια κάνει γνωστά τα ακριβή στοιχεία της έρευνας.

Παράλληλα η διοργανώτρια αρχή ξεκαθαρίζει πως εξετ΄άζει την πηγή της μη εξουσιοδοτημένης αποκάλυψης των στοιχείων της έρευνας, τα οποία προήλθαν από εμπιστευτική αναφορά  και θα λάβει τα απαραίτητα μέτρα για να διασφαλίσει ότι τέτοια περιστατικά δεν θα συμβούν στο μέλλον.

Να θυμίσουμε πως την σχετική έρευνα, η οποία είχε δοθεί στις ομάδες μέσω  εμπιστευτικής αναφοράς, είδε το φως της δημοσιότητας, αρχικά από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός και εν συνεχεία από ελληνικό Μέσο.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Λαμβάνοντας υπόψη τα δεδομένα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που δημοσιεύτηκαν από διάφορα μέσα ενημέρωσης στην Ελλάδα το περασμένο Σαββατοκύριακο, η Euroleague Basketball θα ήθελε να προβεί στην ακόλουθη διευκρίνιση:

Τα δεδομένα που αφορούν τις προβολές στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για κάθε συμμετέχουσα ομάδα, όπως δημοσιεύτηκαν από διάφορα ελληνικά μέσα ενημέρωσης, προήλθαν από εμπιστευτική αναφορά.

Η Euroleague Basketball διεξάγει αυτή τη στιγμή έρευνα για την πηγή της μη εξουσιοδοτημένης διαρροής και θα λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να διασφαλίσει ότι τέτοια περιστατικά δεν θα επαναληφθούν στο μέλλον.

Τα δεδομένα που διέρρευσαν δεν αντικατοπτρίζουν με ακρίβεια τις προβολές βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης των συλλόγων που συμμετέχουν στην Turkish Airlines EuroLeague, ούτε τα παγκόσμια νούμερα της διοργάνωσης. Η αναφορά που κοινοποιήθηκε στους 18 συλλόγους περιείχε ανακρίβειες λόγω ασυνεπειών στα υποκείμενα δεδομένα.

Τα ακριβή στοιχεία προβολών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τη διοργάνωση και τις συμμετέχουσες ομάδες—για την περίοδο από 1η Ιουλίου έως 31 Δεκεμβρίου 2024 και βασισμένα αποκλειστικά στο Facebook, το Instagram (εξαιρουμένων των Stories) και το X, τις ίδιες πλατφόρμες και περίοδο που αξιολογήθηκαν στην αρχική αναφορά—σύμφωνα με την Blinkfire είναι τα εξής:

EuroLeague 376.7 εκατομμύρια views

Συμμετέχουσες ομάδες: Παναθηναϊκός 90 εκατ., Παρτιζάν 84.1 εκατ., Ερυθρός Αστέρας 73.5 εκατ., Ζαλγκίρις 63.4 εκατ., Ρεάλ Μαδρίτης 59 εκατ., Ολυμπιακός 55.2 εκατ., Φενέρμπαχτσε 50.4 εκατ., Μπαρτσελόνα 48.1 εκατ., Παρί 44.8 εκατ., Μπασκόνια 22.5 εκατ., Μονακό 20.9 εκατ., Μπάγερν 20.5 εκατ., Μακάμπι 13.8 εκατ., Βιλερμπάν 10.8 εκατ., Βίρτους 8.1 εκατ., Εφές 6.9 εκατ., Αρμάνι Μιλάνο 5.4 εκατ., Άλμπα 3.1 εκατ.

Όλοι οι σύλλογοι που συμμετέχουν, έχουν λάβει τις ενημερωμένες και σωστές αναφορές»